Kehidupan Baru

3 September 2010

Sudah sekian lama saya tidak mengemaskini blog. Follower pertama saya (siapa lagi kalau bukan suami saya) tak jemu-jemu bertanya "bila nak update blog?". Hmm.....saya hanya mampu geleng kepala.

Syukur atas rahmatNya, tanggal 13 Julai 2010 yang lepas bersamaan 1 Syaaban 1431H saya telah selamat melahirkan seorang anak perempuan seberat 2.59kg melalui pembedahan di Hospital Teluk Intan, Perak. Kini saya dan suami sedang belajar untuk hidup dalam fasa kehidupan yang baru. Atas sebab itu la saya asyik tak berkesempatan untuk menjengah blog yang tak seberapa ni.

Hari ni, Nur Aisyah sudah berusia 53 hari. Dah pandai pun di ajak berbual. Sampai saya sndr kadang2 tak larat melayan dia.

Apapun, saya berharap agar dapat terus menulis.

Sekian dulu untuk edisi kali ini. Salam akhir Ramadhan yg pastinya dirindui orang 2 yg beriman..

No comments:

Post a Comment